Turn Away from Ungodly Counsel, Alejarse del consejo impío

Satan disguises himself as a friend

Be careful who you choose to listen to in this hour! Listen to wise Godly counsel from true believers. False prophets are among you disguised with a cloak of friendship pulling you further and further from the will of God!

DO NOT DESPISE THE WISDOM OF GOD IN THIS HOUR!

If the word of God is being brought to you by believers via sound doctrine, Wisdom and Revelation Knowledge, heed the voice of God!

Don’t allow your flesh to hinder you any longer! Strength and wisdom is in God’s word. Read your bible and pray daily. Ask God for his guidance in everything!

Alejarse del consejo impío

Satanás se disfraza de amigo

“Bienaventurado el hombre que no anda en el consejo de los impíos, ni se opone a los pecadores, ni se sienta en el lugar de los desdeñosos. Pero su deleite está en la ley del Señor; y en su ley medita día y noche. Y será como un árbol plantado por los ríos de agua, que produce su fruto en su estación; su hoja tampoco se marchitará; y todo lo que haga, prosperará ”. Salmos 1: 1-3

¡Ten cuidado con a quién eliges escuchar en esta hora! Escuche el sabio consejo divino de los verdaderos creyentes. ¡Los falsos profetas están entre ustedes disfrazados con un manto de amistad que los alejará cada vez más de la voluntad de Dios!

¡NO DEJES DE LA SABIDURÍA DE DIOS EN ESTA HORA!

Si los creyentes te traen la palabra de Dios a través de la sana doctrina, el Conocimiento de la Sabiduría y la Revelación, ¡escucha la voz de Dios!

¡No permitas que tu carne te detenga más! La fuerza y la sabiduría están en la palabra de Dios. Lee tu biblia y ora diariamente. ¡Pídele a Dios su guía en todo!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s